کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

راهنمایی،چیکارکنم؟؟؟؟؟؟

خانم ۲۳ ساله:با پسری به قصدازدواج دوست شدم و خیلی منطقی و باشعور به نظر میرسید و تمام شرایط برای ازدواجو از اول هم داشت ولی برعکس من نداشتم و الان هم ندارم و همه چیز از زندگیهای همو میدونیم ولی بخاطراینکه درخواستش را برای.........(گفتنی نیست خودتون حتما حدس میزنید)رد کردم داره کارمون به تموم شدن میرسه،هم نمیتونم خواسته اش را قبول کنم وهم نمیخام از دستش بدم،چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-------------------------------- 

عجیبه که شما قضایا را وارونه میبینی .این آقاست که از ازدواج و روابط زن و مرد چیزی نمیدونه و شما برای خود از ایشون بتی ساختی. ایشون هنوز از مرحله جذابیت سکس عبور نکرده و وارد عشق نشده و عشق را زیباتر نمیدونه بعد شما میگی آمادگی ازدواج داره؟با منطق و تجربه من جور در نمیادو نظر دیگران هم همینه.
منبع:نظر مدیر وبلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

بنظر من این اقا فقط و فقط دنبال برطرف کردن نیاز جنسی خودشه.انقدر ساده نباش زود گول نخور.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد