کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

راهنمایی

آقای ۳۱ ساله:با خانمی آشنا شدم بد جور بهم وابسته شده ولی قیافش به دلم ننشسته از اولم بهش گفتم
الان نمی دونم چکارش کنم.نمی دونم سرکارم یا واقعیه ولی من حرفاشو جدی گرفتم چکار کنم ولش کنم یا بمونم اینم بگم فاصله مکانی و تحصیلی ما از هم زیاده وتقریبا میشه گفت فقط یه کم همو دیدیم . 

 

----------------------------------------------------- 

بهتره آدم با خودش صادق باشه . ظاهر یک امر نسبی است یعنی فردی ظاهر خاصی نداره ولی به دل اون طرف میشینه . این یک قانون طبیعی است که برای امری مثل ازدواج این مرد است که بیشتر باید زن را دوست بدارد و از جهات بسیاری بپذیرد که البته یکی از آنها فقط ظاهر است. این دو باید بالاخره سالها در کنار هم احساس آرامش کنند.شما هم بالاخره جمع بندی کنید و حاصل آن را در نظر بگیرید نه فقط ظاهر را. 

منبع:نظر مدیر وبلاگ و اعضای سایت کلوب