کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

وبلاگی برای ازدواج بهتر

این وبلاگ برای آشنایی هایی که به منظور ازدواج و برای یک ازدواج بهتر ساخته شده است.

یعنی هدف ازدواج بهتر و نزدیک شدن به معیارهای هم کفو بودن است.

به این منظور نمونه درج مشخصات آورده شده که بهتر است کپی کرده در قسمت نظرات درج کنید و مشخصات را کامل بنویسید و هر آنچه برای اعتماد سازی لازم است خودتان اضافه کنید.از آنجا که هدف ازدواج بهتر در اینجا دنبال میشود از مزیتها و برتری های خود حتما بگویید.

خانمها یا آقایانی که مشخصاتی میگذارند میتوانند عنوان کنند که نمایش داده شود یا پیش من محفوظ بماند.

این سایت و وبلاگی تجاری نیست و به صورت واسط ازدواج بهتر عمل میکند و مشاوره هم در صورت لزوم میدهم و برای معرفی یک حق معرفی میگیرم که 10000 تومان است.


سوابق کاری من در این سایتها هست :


www.cloob.com/name/chekad34 

در سیستم پرسش و پاسخ این سایت در قسمت خانواده و جامعه شناسی حضور دارم.


www.hamrahi.blogsky.com


شماره تماس : 09388130558


لطفا پیام بدید برای ازدواج هستم در صورت لزوم صحبت میکنیم.


مشخصات خانمها (ازدواج دایم)

نام یا نام مستعار:
سن:
تحصیلات:
شهر:
قد:
وزن:

تعداد فرزندان در خانواده:

وضعیت ازدواج:

شغل:
زیبایی از 1 تا 20:
درباره خودم:
معیارهای اصلی:
ایمیل یا شماره تماس: