کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

عقد موقت یا صیغه

چرا صیغه که یک امر شرعی محسوب میشه خانومایی مطلقه و یا بیوه از اون دوری میکنن دلیلش چی خدا که حلالش کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

-----------------------------------------------------

باید پذیرفت که در صیغه هم یه رابطه هست و در یه رابطه کسی نباید ضرر کنه. یه زن باید به آن میزان از آگاهی و رضایت برسه که این کار براش مفید یا بی ضرر باشه .یه زن همچنین دنبال کسی میگرده که به او به عنوان یه انسان با شعور نگاه کنه نه یک کالا و وسیله لذت .یه زن ممکنه اینکار را به دلایل مالی بکنه در کنارش لذت هم ببره و یه زن ممکنه این کار را فقط در جهت غریزه و لذت انجام بده یعنی هدفی جز این نداره بخصوص زنهایی که ذاتا خیلی گرم هستند اینکار باعث تعدیل غریزه میشه.

منبع: نظر مدیر وبلاگ و دیگر اعضای سایت کلوب

همسر آینده....از کلــــــــوب

خانم ۲۲ ساله:میخوام بدونم اگه جنس مخالفی از ادد لیستتون بهتون پیشنهاد دوستی قبل از ازدواج بده چه جوابی بش میدین؟
منظورم اینه که از نظر شما انتخاب شریک زندگی از کلوب و کلا اینترنت چجوریاس درسته یا غلطه؟
اونایی که قبول دارن و ندارن خواهشا با دلیل بگن.... 

-------------------------------------------------------- 

آشنایی یک مرحله بعد از برخورد دو نفر به هم هست. اینجا فقط میتونه محلی برای برخورد باشه و چه فرقی میکنه! اینترنت ابزاریه برای افزایش سطح دسترسی و شما میتونید اینجا با کسانی برخورد بکنید که شاید در بیرون هیچوقت برخوردی نداشته باشید. مگه کسی که مثلا شمارو بیرون میبینه میپسنده شماره میده یا محل زندگیتونو میشناسه خانوادشو میفرسته کاری متفاوت از نت انجام میده؟ و چه بسیار فامیل یا همکلاسیهایی که ازدواج کردن و جدا شدن! پس اینجا میشه برخورد کرد همین. بقیه کارا باید مثل ازدواجهای دیگه باشه. اشنایی حتما باید با اطلاع خانواده باشه و همه اشنا یشن چون ارتباط غیر رسمی احساس کاذب هم بوجود میاره و احتمال اشتباهش زیاده. اینجا برای برخورد دو نفر با هم هیچ تفاوتی با بقیه جاها نداره. مهم بقیه مراحل هست. البته امکان نادرست بودن اطلاعات در اینجا بیشتره که اینم باز محدود به اینجاست و در اشنایی دیگه خدا به ادم عقل داده . 

منبع:نظر اعضای سایت کلوب

برای جلوگیری از وابستگی احساسی به کسی که دوستش دارم چیکارکنم

خانم ۲۳ ساله:برای جلوگیری از وابستگی احساسی به کسی که دوستش دارم چیکارکنم؟ 

--------------------------------------------------------- 

برای انسان رشد یافته وابستگی بی معنی است ولی دلبستگی در جای خود و عشق نه وابستگی زیباست آنوقت که باعث صفا درونی و رشد شود و به زیباییها ی طرف و یک رابطه توجه شود. باید واقع بین بود و همه یک انسان را دید نه فقط قوتهایش را.
یک قدم اساس هم اینه که زن خود را بشناسه یعنی بدونه که زنهای مختلفی از نظر رفتار ارتباطی و شخصیت هستند و بدونه که اون از کدام دسته است و اینطوری با شناخت از خود رفتار در زندگی و رابطه ها براش ملموستر میشه.

برای موفقیت در یک رابطه منطقی ترین راه چیه؟

خانم ۲۳ ساله :برای موفقیت در یک رابطه منطقی ترین راه چیه؟ 

 کسی رو که صادقانه دوسش داری ولی به عنوان یک دوست!واونم اینو درک میکنه ولی دایم بحث به جاهایی میکشه که باعث دلبستگی روانی بیشتر میشه.چیکار کنم که هم داشته باشمش و هم بعد از رفتنش نابود نشم؟غرورم هم خرد نشه؟

--------------------------------------------- 


اگر بدونیم که بر اساس گفته یکی از بزرگان یک رابطه ایده ال همیشه بین دو انسانی که هر کدام به تنهایی راضی و خشنود هستند شکل میگیره ایا قبول میکنید که رابطه های خوب و بی مشکل هم خیلی کمه. یعنی دو انسان به دلیل اینکه به اندازه کافی رشد نکرده اند و هر کدام نیازهای و رویاهایی دارند و از طرفی هر کدام ممکن است اهداف و نگرشهای مختلف به یک رابطه داشته باشند یا شناختشان از جنس مخالف کافی نباشه پس
میشه گفت روابط ایده ال خیلی خیلی کمه.
از طرفی باید دانست بخصوص برای یک دختر با ازدواج است که تمام خواستها و نیازهای درونی پوشش داده میشه و یه اطمینان خاطری براش ایجاد میشه.البته باید دانست در هر رابطه ای ممکن است فوایدی باشه و فواید آن بر میگرده به اهداف روشنی که هر دو صادقانه با خود و دیگری تعیین میکنند.