کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

کانون هم اندیشی

هم اندیشی راجع به عشق و ازدواج و زندگی

دیگه نمیدونم باید چکار کنم....

من فوق لیسانس هستم و شاغل، تو دانشگاه هم هفته ای 2 ساعت تدریس دارم. رفتارم با همه مهربون هست و گذشته بدی هم ندارم. دختر معتقدی هستم و زیبایی هم در حدی که خدا دوست داشته بهم داده، در مجموع شرایط خوبی دارم ولی نمیدونم چرا بازم اصلا خواستگار ندارم.

-----------------------------------------------------

شاید شما این اواخر که شاغل شدید روابط اجتماعی بیشتری پیدا کرده اید.
به هر حال خانمها چالش بیشتری برای ازدواج نسبت به آقایان دارند چون اگر پیشنهاد دهنده باشند فکرهایی در مورد آنها میشود.
پیشنهاد من با توجه به شناختی که از خانمها دارم و اینکه خانمها بیشتر ایده الگرا هستند اینه که به روابط اجتماعی خود همینطور ادامه دهید و در این روابط از خلقیات و روحیات خود هم صادقانه و البته غیر مستقیم در میان صحبتها بگویید و در کنار ان در مورد فلسفه ازدواج و ازدواج موفق تحقیق کنید.
ازدواج فضایی است که دو انسان با وجود تفاوتها و سلیقه ها احساس آرامش و یکی بودن در کنار هم میکنند و رشد میکنند و جایی است برای درک زیباییها و خلق لحظات ناب.

از طرفی شما وقتی اهداف ازدواج را بدانید و در ذهنتان داشته باشید دیگه خود ازدواج و فرد مود نظر در اولویت های بعدی هستند.

منبع:نظر مدیر وبلاگ و اعضای سایت کلوب:

http://www.cloob.com/answer/question/show/questionid/181211

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد